Wednesday, February 4, 2009

Ngeteg Sambil Ngeteh~~~

Ya, sambil mengeteh nih, "lepak2 minum teh..." aku pun buat lah aksi2 mengeteg nih... aku telah ditag oleh Nedli,pengapit merangkap kwan akakku...secara jujurnya, inilah kali pertama aku buat tag2 nih...(dulu casainee ada tag, tapi, tak terrrrbuat...sori ye...)

1. Anda rasa anda hot?
Skang nih mmg tgh HOTTTTT....(buat gaya kipas2 tangan) kipas kat sinih lembap sangat pusing, banyak habukkkk!!! ehehehe

2. Upload gambar kegemaran anda.


ahli2 pempuan keluargaku~~~

3. Kenapa anda suka gambar ini?
sebab sumer pakai baju sama...kecuali si pengantin...ehehe boria gituh~~~

4. Bila kali terakhir makan pizza?
Hmmm...rasanya bulan lepas, Yah bawak pizza balik bilik...issskkk, lama dah tak makan pizza rupenye...

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Elyana-Kau dan Aku. "...padamu. Main tarik tali...belum mahu mulakan....bla bla bla"

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Upload gmbr kat Facebook...eheheh cuma de seketul je gmbr kt FB...haha

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
Entah la...nama lain tak ske selain nama sendiri...ahaks

8. Tag lagi 6 orang :
1. Emaruko peminat chibi maruko chan
2. Yah d Vanilla Bean
3. Atino Atini...dak yg dah sombong skang...ehehe
4. Puan Ana, the Glemeres Puan in Town
5. G-jie, peminat butterfly
6. Cwan, Desperado in Town...ahahha(nih nak gelak besar~)

//*Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag…

9. Sapa No 1 pd anda?
merangkap kawan gossip, kawan jalan&sesat, kawan bercerita...ahaha semua nak adalah

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
Atin? hubung kait dengan sapa eh? a...dia peminat kipas-susah-mati Ali, watak citer KAMI...sapa yg rambut camtuh je, dia ske~~~errk, hubungan gak kan???

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
G-jie, aku nak kerongsang butterfly satu!!!eheheh

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
Puan Ana- dah kawen, tapi mcm blom kawen...ahahha

13. Siapakah orang nombor 2?
Yah pun kawan segossip gak, kawan setempat, hehe kan...kan...Yah???ko org JOhor dah kan???

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
Oho...nih aku ske, untuk org no 6 nih...sila lah bawak2 beristighfar, tenang2 sket. Bunga kat cameron tuh bukan sekuntum...~~~~ekekkeekke

5 comments:

~wan~ said...

yan!!!!!!!!!sedapnye ngata ak..sengal...siap ko..ak plak nk tag ko...

emaruko said...

aper korang buat tag2 ni?? xpaham la...nk jugak

cekkeya said...

muahahahha

wan: sabar eh..hehehe ingat pesan aku tuh...

emaruko: aku dah tag ko, sila2 lah buat eh nt...~~~ehhe

tawawfayakof said...

patut muka serupa, ,adik beradik huahua


~malas membaca, nengok je...

cekkeya said...

hahaha muka sama eh? org kata, akak ipo aku yg tudung putih dlam gmbr, pun sekali sama ngn kitorang...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...