Friday, February 6, 2009

Bayang Bayang Kehidupan~~~

Tibe2, dtg mood nak mgmbil gmbr. Tapi, bayang-bayang je. Cuba tengok 2 gambar nih. Dan, cuba teka mana satu aku??? ehehehe

Boleh tak, kita kenal seseorang melalui bayang2 eh???





sape hebat, sila teka lagi dua org dlm gmbr nih...ehehehe

"Kehidupan ibarat bayang-bayang, jika tidak berusaha menggapai seswatuh yg kita idamkan, jgn harap untuk menyentuh dan memegang bayang2 tuh..." (falsafah tinggi)


ps: aku telah diracun utk ke Genting buat kali keduanya... Oh tidak!!! badanku sengal2 skang nih...hope esok OK2 je.

7 comments:

kuizikel said...

oleh krn byg2 tu sumer kurus, mesti cekkeya tidak berada di dlm gambo kan kan kan.. heheheheh

vanilla bean said...

ye tepat sekali....
saye setuju yg amat..

Amran said...

yang kat tengah tu aku kan ? hehe.

dilaOHdila said...

salam kenal cik Kia
wah nak shoot sapa tuh
Ceria blog ni:-)

cekkeya said...

hello hello hello ;p

aku lah yg paling kurus ituhhh....hahahha

kui: ko dengki...haha byg2 aku paling "menonjol" dari yg lain...

vanilla_bean: ko lagi dengki, sbb yg pasti, ko tiada dlm gmbr byg2 tuh...ekekekke

amran: sejak bila gmbr ko ada gmbr pakai tudung nih??? kompius aku...ekekkeke

dillaOhDilla: nak shoot byg2 tuh kalau bleh, tp mlgnye tak lut plak dia... hahah

vanilla bean said...

paling tidak pun gambar yg paling over..

cekkeya said...

hahaha yg paling over? siapakah itu?

meh aku bg jawapan, oleh kerana ramai yg x dpt mengenal pasti dgn tepat siapakah org2nya

dari tepi kiri: emaruko

tengah: cekkeya

dari kanan: dat

lain kali leh wat pertandingan teka lecturer melalui bayang2...ahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...