Saturday, August 2, 2008

Weekend=modul+research+tdo?

Awal pembukaan weekend mggu nih, dimulai ngn modul...huhu ttg camne nak cari keje, g interview nt...takut gak pk...nak setup aku punye aim pas habis blaja nt, camne ek? ish3...

Dan, seperti biasanya, aku de bnyk sgt keje nak wat, tp tak tau nak list mana satu, n tak tau nak wat yg mana dlu ikut prior...haha otak aku blank jap, setelah tdo dgn lambatnye, pg tadi, kol4.50 am baru tdo...gle...rekod tido yg dah lama tak dipecah2...haha kene qada' pasnih...haha article utk proposal tak baca n kaji lagi nih...haisyh....byk lagi benda nak buat...sampai bila aku dok menangguh kerja pun tak taula...petang nih, Insya-Allah start working on it...amin...

Aku baca "5 tahun 5 bulan", citer nih dlu aku dh penah baca, cuma dalam bentuk e-novel, dan skang baru sempat baca yg publish punye oleh jemari seni and by HLOVATE...besh citer nih, aku bgi ranking 4 dari 5...hehe ayat2 yg paling trademark hlovate nih "kening double jerk, sarkastik,serbia...byk lagi sbnarnye...tp cukupla aku sebut stakat tuh...haha leh beli sendiri, harga rm20...(tak memasal lak aku nak tolong promote) haha <<----thanx izzy 4 d book...

hmmm, harituh ada post pasal nostalgia sket2, tibe2 aku rasa ada tertinggal lagi gmbr2 yg aku tak smpat nak upload sekali...byk lagi sebenarnye, tp tak dela aku nak upload sumer, kang macam buat biografi aku je kang...ahha meh aku sertakan lampiran terakhir "nostalgia2" aku :



nih gambar masa sukantara sekolah ke pe...dari kiri, nisa, silah, aku, ana...teringat laks masa lari 100m, aku ngn silah n the gang yang lelain(ahli2 malas nak lari), pakat lari (satu lane ada 8 kan) lelapan orang sumer lari saing je, lembap nak mampus...sampai kene b0oooo ngn dak laki2...haha pastuh, bila dah sampai garisan penamat, cikgu sukan nih tanya kat kitorang, "korang sumer nih, dak BB (Binaan Bangunan)?" kitorang sumer gelengla kepala, sebab aku, fara, dak mekanikal, silah, nisa dak elektrik..."habis tuh, nape lambat sgt lari? B***** Besar (BB) la tuhhh!!!" sengal punye ayat....haha takpela, dah memang ktorang tak kuat lari...haha



yg nih plak, masa nak g outing beramai2...haha dok habiskan filem gulung abah punye kamera gedabak tuh, nampak bju outing ktorang?susah gle nak iron tuh, ktorang panggil kain kadbod...sebab sangat susah nak iron...haha


nih gambar masa annual dinner blok Damai...aku bantai baju kebarung akak aku g konvo...muahaha...masa nih, sab jadik emcee kot...


nih gambar berangan kat studio LK,(aku ngn sab la nih) sbb sab kata, nanti takde lak kenang2an ngn T-square,set square, bende2 yg aku dah lupe pe term dia...haha (dah lama tak sentuh alat2 melukis nih, sejak berusaha keras dlam bidang pengaturcaraan nih...ahaks)


Gambar nih lagi kelakar, masa orientasi Exco2...kena pakai tudung labuhs...haha mula2 masa akak (penolong penghulu yg terdahulu) soh aku pakai tudung labuh, dan lelaki plak kena pakai baju melayu, siap bersongkok dan bersamping sepanjang seminggu orientasi...ahah aku bantai la pinjam tudung dak sebelah dorm, (kalau kat badan dia labuhla, kat aku???) pastuh, bila kuar je Dewan Makan, akak2 nih terus je sound aku, "Ah, tak cukup labuh eh, aku nak ko cari lain!!!"(dengan gaya ala2 serbia(terikut2 hlovate)) masa tuh, dah la ramai, dia g pakat sound aku camtuh, rasa nak runtuh je jiwa aku,tak tau bukan main susah aku mencari tudung labuh satu blok, sambil dibantu kengkawan lain...last2, esoknye, lepas prep, akak penolong penghulu nih, bg aku tudung hijau labuh yg dalam gambar nih,basah lagi lak tuh...dia soh aku jemur malam tuh gak, esok soh pakai...dia g pinjam ngn Puan Lailati,warden blok Elok(sebelah blok aku)...nasib aku la, nsib puan lai tinggi gak cam aku, so,bila aku pakai tdung dia, labuhla gak...dah jenuh lak aku nak match making baju2 kurung aku ngn tudung hijau nih...aku bantai je semua baju yg ada unsur2 hijau..haha


nih gmbar g makan kat Hotel Caterina kalau tak silap, jamuan akhir tahun pengawas...ingat lagi waktu tuh, g naik bas beramai, best gak...tapi ok jela... tak kategori besh sgt...haaha


nih lagi kelakar, nih la sebenarnye ahli2 dorm Damai 5 yang asalnye, masa nih ambik beramai2 sebelum serbu DM,dengan dorm yg bersepah, baju bersidai-sidai sana sini, kelakar gle bila tengok gmbr nih...haha


ambik gambar nih seboleh2 nak atas tilam wana, sebab nak masuk gak mural tuh dlam gmbr,ambik gmbr ni ngn mus...mural tuh, aku ske, sbb ayat poyo jek...haha "kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai, kalau takut dikutuk kelak, jangan budget diri dah otai!!!" (kalau tak silap la camnih dia pnye pantun) haha


nih plak masa jamuan akhir tahun kelas 5KJ1..kitorang dak pempuan, pakat pakai baju kurung pink beramai2, sebab masa tuh wat malam, kat nasi beriani gam pe ntah, siap karaoke lagi...haha nih antara model2 yg sempat aku bergambar masa hari tuh...aku kira bertuahla dapat ambik gmbr ngn diorang nih..:

nih model yg pertama, syed@arab...

model ke-2, Haris...nih masa annual dinner asrama...

nih ayoub...model ke-3, sbenarnye, dia ada pakai rambut palsu afro tuh, tp aku tak nak ambik gmbr kalau ngn rambut tuh...siyes, takut aku tengok...haha ayoub, ayoub...

nih adi, model ke-4...belagak dia tak nak ambik gmbr ngn aku masa nih,haha kengkawan aku yg tgk gmbr nih, semua kata dia cute...ahahaha nak pecah pundi aku dengar...maybe sbb dia nampak childish kot dari aku...sbb tuh diorang kata kiut..uwekkks...

nih farhani, model ke-5...dia ala-ala mat romeo dalam kelas aku...haha


nih ajab...model ke-6..nih pun gmbr masa annual dinner hostel...aku de ambik ngn model2 lain, din, malix, tp mana g ntah gmbar2 tuh..ntah kat kotak2 kat umah lama kot...ahha

ps: teringat balik kenangan2 terindah masa sekolah teknik nih...besh+aku ske!!! ahaks... bleh tak aku rewind masa???aku nak naik time machine Dor@emon...sapa ade?aku nak pinjam skejap???hehe i wish i can...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...