Tuesday, August 12, 2008

Pics@BBQ~~



Nih aku edit dgn cepat+pantasnye..haha


Hadiah hasil dari "tukar2 hadiah" @ BBQ CS230, 09.08.08..ema dpt yg pembalut "Happy Birthday",aku plak yg "Best Wishes"...


Nih hadiah yg aku bawak ke BBQ tuh, canggeh kan???siap berkipas2 gituh...ahaks



Nih hadiah yg aku dpt, mug gmbar teddy bear...haha chomel je kan???(actually, dat punye hadiah) thanks dat....berkenan aku mug nih...haha


Ema dapat frame kayu nih, (siap ada tnda harga) dan Ema asek bertanye, camne frame kayu nih leh dijual dengan harga rm3???untung ke???0oopss, did i just say the price???

koleksi mug2 terbaru dan juga yg sedia ada...nampak tak mug wif d Datuk Tan Chai Ho pics???


nih aku scan gmbr kelas CS230 yg candid punye, cukup 17orang ahli (matrix's products)


yg nih, "The Skempus One..."


ps:skempus means skema+nak mampus=skempus

2 comments:

wan said...

eh mane ko buang dream come true ko 2?nice pic..gamba class masa muda2 dulu..hahaha..teringat masa jiwang2 dulu..hahaha...

cekkeya said...

aku buang dlam tong smpah la...haha ms jiwang???skang bukan jiwang karat gak ke???ekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...