Thursday, August 28, 2008

Is-Tea-May-Were_Boo-What_Are-Ten~~

Entry nih aku post terISTIMEWA wat Atin...huhuhu biar aku mention skali lagi...AMATINE NOOR-yg-ske-wat-kontroversi+jeles-kat-Ema-Yah...hehe

masa beli lunch,nampak kat Dataran Cendekia mcm happening je...ada booth2 pameran, aku ngn ana siap singgah, setiap booth plak, ada benda free...ulang sekali lagi, FREE...aku ske~~...hehe aku dapat 3 majalah,+ 1 sticker...siap ada org interview lagi, aku dh la tak tau pape, aku bantai jela...

majalah yg aku n Ana dapat FREE~~~hehe

nih antara brochure2 yg kitorang kutip kat pameran2 tuh....dari FOMCA ngn SPCA

hmmm....berbalik semula pada tajuk entri kali nih...dah lama tak tulis something yg camnih...dulu, aku ingat lagi, masa time suka pos2 surat...ske tulis chantek2 kat envelop...contoh camnih ;)

|_____________________________________________________________________|
|
|Kepada: <---nih benda biasa
|
|Khas BOO-What<---chomel sket
|
|Ter-Is_Tea-May-Were-Boo-What <--changgeh la konoonnn....hehe
|
|Khususan Ila : <---yg nih selalu bagi kad raya
|
|Terbang Mencari : <---cambest je ayat nih
|
| dan ayat2 yg sewaktu dengannya... penah gak aku dapat masa sekolah dlu2...
|
|Buat Budak Comel <---ahaks...sumpah aku tak tipu...hahaha
_____________________________________________________________________________________


kelakar2...pastuh ske kumpul setem, takpun, bila bg org kat kelas@ dalam sekolah je...lukis2 setem sendiri...bestnye waktu dlu...ske~~~ (aku yg ske mengingati nostalgia....future plan ntah takde)haha

tp yg penting skali, kat bawah envelop mesti ada ayat nih...

Tenkiu abg Posmen
Thanks abg Posmen
TerimaKaseh pakcik Posmen
<----....haha


Dalam sedar tak sedar, dah nak dekat puasa dah, lagi beberapa hari je lagi tibanye bulan Ramadhan...
Pastuh mesti kejap je dah nak Raya...isk3...

Cakap pasal raya, dah lama tak dapat kad raya...hehe
kalau masa sekolah2 dlu, siap berlawan2 ngn akak, sapa dapat kad raya paling banyak, pastuh susun chantek2 kat bwah alas-meja-ruang-tamu...haha mestilah akak-ku-yg-perasan-glemer-itu mendapat kad raya paling banyak...haha asal posmen hon je, cepat2 aku tengok bawah pintu, searching untuk nama aku, tp yg byk cuma "Nurul Fauzana"...haha jeles2...menyampahs gak...asek dia je dpt kad raya...haha ntah sapa2 je bg kat dia...huhuhuhu

Dalam menyambut kemeriahan bulan berkat nih, aku harap Ramadhan bawak seribu satu macam keberkatan, kemurahan rezki, kerahmatan dan segala macam lagi yg baik2 untuk orang2 sekeliling aku...dan untuk Atin....."jangan jeles2...dan selamat beramal..."

ps:Atin, datangla bilik aku....tak tinggi mana pun, panjat je tangga sampai aras 6...haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...