Monday, August 4, 2008

PC Fair KLCC 08 + Canon PixMa MP140


~(^_^)~

Hehe...hari sabtu tuh, akak aku dari IKEA terus datang kolej aku, panjat tangga setinggi 6tingkat nih...haha dan bawa aku balik ke apartment dia tuh...fuh, lawo umah dia...terkesima jap...ahaks

pastuh, hari ahad tuh, bantai tdo, pagi2 mula2 tgk FORBIDDEN KINGDOM, pastuh dah ngntuk sgt, aku pun bantai tdo, kol6 ptg baru btolak dari putrajaya g KLCC, ngn kawan akk aku, dia nak beli external hdisk...murah gle skang hdisk, dlu aku bli(stahun lepas) dlam rm200 utk 80gb, tp skang nih, 160gb, cuma rm175 je...fuhhhh...tak hengatttt btul teknologi skang nih...hahaa

yang best nyer nih, aku nak citer,aku dah berjaya ada printer sendiri..hahai... Canon Pixma MP140,printer, copy, scanner, huhuhu...berat gak nak mengangkat nye tuh...rm225...aku rasa harga lebih kurang kat PAS (Plaza Alam Sentral)<----kalau org tak tau, dia ingat markas PAS...huhuhu takpela, dah alang2 nak teman kawan akk aku, aku beli la skli, pastuh akak aku soh balik ngn bas lak ngn printer sebesar2 tuh..haha nasib dia memain jek, akhirnye aku sampai jua ke kolej, ngn bantuan akak aku...thanks ye...hahaha sempat gak ambik gmbr kat klcc...pastuh, g singgah makan char kuey teow kat (dekat2 ngn UM) tak tau mana...makan tepi2 jalan, sedap gile char kuey teow tuh...hahaha harapan aku, agar, printer nih bertahan selama mungkin, dah mampu menaburkan jasanya kat aku selama2nye..haha amin...


ps: chantek pemandangan kat KL waktu malam2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...