Monday, July 14, 2008

Ter "excited" + gelabah...

Sejak mggu lepas lg,sejak dh sebok2 citer pasal FYP nih, aku bukan main risau, sebab tak jumpa lagi supervisor + tak jmpe lagi tajuk...start hari kames, bila dah briefing semua, aku de kelas lepas tuh, hari Jumaat lak kelas full...tak sempat sgt nak approach lect, sabtu n ahad lak dah mmg tak leh nak watpe dah, just surf internet nak cari idea pasal tajuk FYP ngn tgk staff directory fakulti, tgk2 mana tau kot2 jumpa maklumat lecturer yg free...

Hari nih laks, hari Isnin, cuma ada satu kelas je, bukan main awal lagi aku mandi, aku dah set dalam pala hotak nih, hari nih, lepas kelas, nak pulun habis2 pusing bilik lecturer, nak cari supervisor, n kot2 diorang ada suggestion tajuk...dengan confident nya, aku g kelas dan tgk kat jadual aku sekali imbas, BK18-bilik kuliah...dalam kaki nak melangkah ke bangunan CS2 tuh, tiba2 aku terpk, "nape ek, mggu lepas, aku tak g kelas dengan budak2 nih?" Pikir punye pk, masa betul2 nak melangkah kaki kanan masuk g blok CS2, ....Damn!!! kelas aku pukul 10.30 bukannya 8.30 pagi!!!

Satu keje lak aku nih, tp memandangkan aku betul2 bersemangat nak cari supervisor, aku sms ika, "Ika, aku dah tersalah jdual, ingat kelas kol8, tp aku nak g cari sprvsr nih, ko nak join tak?" aku 4wd skali msg kat che wan...last2, budak2 nih pun datang dalam kol9...cari punya cari, tak jumpa gak supervisor, bengang gak la, kelas pun dah nak start...makan dlu, (idea che wan) pastuh, lepas kelas kol12.40 macam tuh, terus je g bangunan lecturer...

Nak dipendekkan cerita, aku ngn ika g jumpe sorang lecturer nih, manis je muka dia, dia kata, dia tak kompem lagi nak ambik kitorang, dia soh tulis nama kat kertas dlu, nt pape dia call or sms utk kompemkan...huh...lega sket, even tak kompem pun...hope dia ok je la...amin...

Kelakar gak masa aku ngn ika approach lecturer td, yg ada tuh siap kata, "Eh, awak kan CS, computer sc, apsal kait mengait ngn saya?" tp nada dia kelakar la, aku ngn ika dah tebal 5inci dah...haha yg ada lak, nak sambung belajar, yg ada, tak nak bukak pintu, even dh ketuk bnyk kali, segan laks...haha yg ada, dah penuh...dah lebih orang, max-2...huhuhu pape pun, hope, Allah tolong la kat kitorang nih...Amin...

PS: lepas penat g cari spervisor, aku beli jajan+air sejuk...bestnye rasa...super ring ngn mamee...kriak kriuk...huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...