Thursday, July 10, 2008

Salam Permulaan Semester...

hehe semester baru, lembaran baru, buku pun baru (even takde buku pun bwk g klas, mintak sedekah kt org len je), kawan2 pun bertambah lagi dan lagi, banyak lagi yang tak mampu nak describe di permulaan semester nih...

oh ya, sebelum terlupa dan sebelum membebel lebih banyak lagi, baru je sign up ngn blogger nih...haha sebelum nih, dan berjinak2 kat multiply, pastuh kat blog friendster...tapi semuanya tersadai je camtuh, umpama rumah kosong yg tidak berpenghuni...ececeh...ahaks so, harapnya, kehadiran "semangat" baru, bukak lembaran baru kat blogger nih, yg juga masih baru padaku...harap2nya taklah bersarang blog nih ye? hehe

permulaan sem LIMA nih, (sedar tak sedar, aku sudah menapak ke sem5) minggu pertama macam biasa, ada kelas yg dh stat belaja, dan ada jugak yg belum, tp mostly, semuanya dah stat belajar...subjek QMT337 yg aku g semalam petang, siap dah habis chapter 2 dah...haha maybe chapter tuh pun pendek je, + kelas2 aku sumer hensem2...hehe sempat aku jeling kiri kanan, ramai betul muka2 yg tak kenal...naseb aku tak juling...haha (even aku rabun pun, dan dengan rasa takbur dan riaknya, aku tidak meminta lagi bantuan spek mataku semester ini)...

macam2 benda dah aku lalui sem baru nih, belum pape dah merempat tempat orang, tumpang bilik si atin, kat Melati, habis 3orang sekali tumpang...nak wat camne, dah hidup seorang perantau...huhuhu semalam, tengok keputusan rayuan kat kolej Mawar, memang aku dah agak tak dapat, sebab instinct biasa je, tak berdebar2...hehe (kononnya aku nih kuat instinct laaa) haha

takpela, yg penting kami bertiga(aku, ema, yah) dah berusaha...even tak dapat pon, maybe Allah nak bagi yg terbaik untuk kami pada masa lain...

moga2 semester nih lebih blink2 dari sem2 yg lps!!! Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...