Wednesday, July 16, 2008

Algorithm???

Waa...aku dah melangkah setapak ke hadapan, menyelesaikan masalah programming(Euclid algo for 3 integers) yg dh lama tak berasah nih, haha n of course, Alhamdulillah, kerja algo yg diberikan hampir 70% siap...(patutnya siapkan dlu algorithm, tp coding plak yg siap dlu) haha (takde gune blaja algo)...

Tp, aku dah test2 semua data yg boleh, Alhamdulillah, ok je stakat nih, even masuk data non-positif pon...cuma masalahnye disini, adalah coding aku tak se"chantek" mana, stakat if else memanjang, macam masih belajar Java for dummies, (even mmg pon) haha...tapi, ntlah aku btul2 kan balik...kasi chantek lebih sket, kasi indent lebih sket....

Hmm, sambil2 nih , aku nak bercerita ttg kolej...setelah hampir 2 minggu, "menumpang", akhirnya, kami ber3 dapat kolej Seroja...bila dah dpt kolej Seroja plak, semua org berkira2...byk faktor yg tak best kalau duk Seroja...(inilah manusia, bila dh dpt, mcm2 pe'el nye) aku kah tuh???

Antara faktor2 yg leh aku senaraikan di sini, (mengikut faktor yg paling utama);
1. Seroja nih jauh sket ngn fac...nak naik bas ke fac senang, tp bila dah balik dari fac nak ke seroja, aduhhh, pusing satu uitm, sebab Seroja nih perhentian terakhir...haha pk2 nak naik motor, tp byk hal lain lak yg aku pk...dgn mtr aku yg tersadai dah tuh...

2.Seroja nih byk monyet...ramai2 la nt berebut peanut butter ke, pisang diorang tak main...haha
menurut citer orang la, yg penah dok sini masa intersesi...

3. Itu je kot...hahaa Kecoh kan aku???hahaha padahal tak susah mana pun, lagi susah kalau tak dpt kolej...n one more thing, thanks to Yah n Ema, sbb tolong aku dptkan kolej Seroja...(tgh pk2 bila kitorang nak pindah) hehe

ps: kotak besar baju aku tuh, ada kat pantri Melati, terpk bila nak angkut, mesti penat gile...haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...