Tuesday, July 22, 2008

Hari2 yang Mencabar~

Berkenaan dengan hari2 aku lately nih...(setelah lama blog nih bersarang, tak update2) biasa2 je...tp berkenaan FYP nih, buat aku tension...dengan tak jumpa lagi tajuk seswai, dengan supervisor pun tak kompem, entahla....kamis nih dah nak confirmkan tajuk ngn coordinator...fening2....pliz someone?help me???

But, never mind...perjuangan harus diteruskan...aku sentiasa bersedia mghadapi cabaran...
Insya-Allah... bantulah aku Tuhan...berikan aku petunjuk dan rahmatmu...

Ok, tutup bab FYP...haha...ada sorang kawan sekelas aku nih, dah nak kawen pun raya nih...macam tak caya je dengar...tp maybe dah sampai seru...pe nak dikato....hahaha aku doakan je la...moga diorang bahagia sampai bila2....amin.

Tadi, aku saja nak uji sape yg betul2 invisible ataupun memang btul2 offline kat YM...korang nak tau camne???nih aku ambik dari forum www.melayu.com/perkampungan...

1. korang log in kat ym(off course la kan, kalau tak camne nak tgk test bende nih)
2. pilih yahoo id kawan korang tuh, (yg korang nak test la nih)
3. try hantar mesej kat dia....pastuh pilih IMvironment, See all environment>>Interactive fun>>Doodle
4. bila dah loading doodle environment, dia akn tulis kat skrin tuh "waiting for your buddy to load"....bila tiba2 mesej load tuh dah takde, (tukar jadi skrin putih)...maknenye...kawan korang tuh memang ada, dia online...saja2 je invisible...nak privacy la kununnn..hahahhaha

tapi, kalau lama sgt, maknanya, mmg btul2 dia offline la...hahaha td aku bgtau kat cwan, siap main lukis2 lagi....meh aku tampal gambar hasil nukilan kitorang.... kitorang bukan main lagi, lukis chibimaruko chan si ema....hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...