Wednesday, July 20, 2011

Derita Merindu

Ewah ewah Mak Enon. Tiba-tiba teringat lagu Derita Merindu tuh. Rasa Rindu sampai menderita gitu. :)

Biasalah kan, bila dekat bergaduh-gaduhan. Bila jauh, rindu rinduan. :)
Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pula kawan bermain. Eh, boleh? :)

*Tak paham kenapa mesti ada ":)" lepas ayat. :)* Annoying tahu?


Orang belanja, kita makan. Best best best.


Shirin, look at my camera, please. :)


Okay, nice!


Salad nih, macam biskut. Kejap je boleh habis.


Sebab Shirin ini orang Iran, dia ajak kitorang makan kat kedai Iran lah. Haruslah, kan?


Saja letak gambar nih bebesau gini. :) Ada yang terliur tak? Ini lauk daging, tapi dia dah kepal-kepalkan dalam acuan. Harga RM 9.00



Yang ini Wong pesan. Ayam kalau tak silap. Oh, menjadi kebiasaan orang Iran untuk masak nasi dan letak sedikit *Safron*? Mentega sedikit, limau sedikit, dan tomato mesti dibakar. Harga RM8.00.



Yang ini roti. Harga dia murah je, macam harga roti canai kot, tapi RM1 rasanya. Makan dengan kuah dal.


Walaupun penat dan lapar, sabar dulu yer. Kita tangkap gambar dulu. :)


Habis makan, pergi tangkap gambar lagi, tapi sekitar Uni je.


Shirin, maybe you already flown to Umrah, but I wish and pray that you will have a safe journey.
Yeeleng, hope you are reading this entry, and wish you BEST OF LUX in completing your PhD. :)


You guys ROCK my day, back at Uni's life. :) Me, miss you Shirin, miss you Wong! :) Ahhh, I am so blessed to have friends such as both of you! Meet both of you later! :)


p/s: Semua orang sebuk pakai iPhone, korang tak mahu?
Murah je, serendah RM53/bulan dengan DiGi. Lepas tuh, boleh belanja aku jugak, satu! Nak iPhone! :)

3 comments:

Farhana Jafri said...

xprnah lg mkan salad! sdap ke?? org iran mmng mkan mcm tu ea?? unik! nk try la.. hik3

jemput singgah ANASAURUS :)

cekkeya said...

jemput jemput try! Sedap jugak laaa, unik. tapi, menggemukkan. eheheh ;)

ipa faiza~ said...

aku baru nk puji.

waah yan. makan salad je~ sehat2.

tp...

dah tgok y daging beratur tuh.

aku tarik balik.

hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...