Wednesday, August 4, 2010

Teruja Teruji~

Syhhhh. Shadap semua. Mood sekarang ini sedang teruja untuk sertai give away n contest. Walhal sebelum nih, tak pernah pun cuba cuba nak "teruja dan teruji" nih. Dari tadi Maghrib, lepas nampak satu give away dekat blog luvida nih, terus perasaan teruja tuh timbul nak ngengade masuk benda cengginih.

Then, tanya dekat Encik Google dan dapat link ke sinih. http://malaysiagiveaway.blogspot.com/ penuh berinformasi blog nih. Menampilkan contest yang dianjurkan oleh para Bloggers Malaysia. Korang boleh jenguk jenguk eh!

Sebenarnya, teruja dengan contest ini, hadiah dia adalah MP3 Sony B-series, sejibik serupa aku punye yang akakNa bagi aku setahun yang lepas. Cuma lain kaler je. Aku punye kaler oren, yang dalam gambar tuh kaler hitam. Menarik kan? Aku sarankan korang join, rezeki kita tak tau kan? Sebab contest tuh takde kait mengait dengan aku, orang yang serba tak jiwang nih, plus, aku dah ada MP3 tuh. Fikir-fikir, tak pe lah. Iskh, korang baik terus klik link tuh, then, buat ikut syarat dia. Eh, aku grad Degree tau, baru dapat hadiah Sony MP3. Korang cuma perlu buat satu entry, then, sapa tahu, rezeki korang boleh menang MP3? Kan?

Lain-lain giveaway memang menarik. Check je link http://malaysiagiveaway.blogspot.com/, siap ada disertakan tarikh tutup semua. Korang boleh uji korang punye ke 'kreatif' an, buat slogan tuh semua, uji korang punye komunikasi dengan orang yang kita tak berapa kenal dan bla bla bla. Isi masa lapang pun boleh, ataupun isi masa senggang. Cewahhh, senggang dan lapang la sangat kan. Kerja melambak. Saja menghabiskan masa dan tenaga. ;)

Ok, sampai sini saja. Sudah penat, hari ini saja sudah post 5 entry. Syabas syabas! Tepuk tangan sket. Akhir sekali, Gud Lux ye kengkawan semua. Dah g main jauh-jauh. Check link giveaway tuh cepat!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...