Monday, January 26, 2009

Jalan TAR, Seksyen 2 & WetWorld~~~

hehe jumaat lepas, aku dan ema meredah ke jalan TAR. Lepas org semua bergegas balik dari sembahyang jumaat untuk ke kelas, ktorang sebok2 plak siap2 utk g sana...teringin g sbb tak pnh g seblom nih...eheheehe jgn ketawakan aku ok...tu pun, aku berani g sebab tempat dia tak berapa jauh ngn kl sentral...hehe

so, malas nak dijadikan cerita, ktorang g sambar tudung kat sana, dan tak lupa juga beg ema yang ada dlm longgokan2 nih...hehe

From Kenangan Terindah~~~


From Kenangan Terindah~~~


hari sabtunya pulak, aku pergi berjogging dengan yah kat seksyen 2...selama nih kat tasik seksyen 7 je kat belakang tuh, tp yah plak suka kat seksyen 2 sebab pemandangan hebat katanya...aku follow je, n perjalanan nak habiskan satu round tuh sangat menggugat keimanan...ahaks...jauh giler n besar giler...berkali2 ganda dari seksyen 7 punye tempat...heheheh...

From Kenangan Terindah~~~


From Kenangan Terindah~~~


sebelum nak habis seround, yah ada cakap kat aku, "masuk wetworld nih, rm10 je..." dgn cepat nya, aku pun sambung..."eh, jom pergi..." dan, sampailah kami kat sini, tanpa membawa baju tukar selepas main2 air nt...hehe lama gak kitorang kat sini, dari kol9 setengah sampaila dekat kol 2...sempatlah tangan n kaki tuh kecut sebab sejuk n lama sgt berendam...hehehe

From Kenangan Terindah~~~


kitorang naik monsoon buster kot nama dia...q punye panjang,nih kira ala2 roller coaster dlm air...tiga kali kitorang naik, kejap yah duk depan,kejap aku plak duduk dpn tube tuh...hahahah masa kecik, tak puas kot main benda2 ginih...hehe jenuh gak main air, sebab tak pandai berenang satu hal...haha yah pun jaguh lari, aku plak jaguh tido...so, memang kelakar sebab dua2 leh main gelongsor air tenggelam, yah tersekat kat tengah gelongsor, aku plak langgar dia, pastuh dua2 nak tenggelam...hahha sorry lah yah...tak sengaja terlanggarmu...eheheh

From Kenangan Terindah~~~


kesimpulannya kat sinih, benda yg tak dirancang pun kadangkala boleh best...kalau rancang2 pun tak jadi, buat sakit hati je g jenjalan...hehe org bila pidato kan dia selalu cakap, "...yang baik itu datang dari Allah, yang buruk dtg dari kelemahan diri saya sendiri, kita hanya mampu merancang...tapi Tuhan yang menentukan..." hehehe akak aku hebat ayat2 begini, dia yg karangkan aku pidato n syarahan masa sekolah rendah dulu2...oh ye, selamat berpindah ye kakakku...moga2 makin best kat sana nt...

4 comments:

farahana said...

selalu ajak am g wet world,, tp dia kate segan sbb da tua..dia kate ,tunggu ada anak dulu,, huhuhhu

cekkeya said...

apela am&ana nih...ok je...rasa best dpt jadi budak2 balik...heheheh enjoy kat situh...cuba tnye yah~~~

Anonymous said...

Ak memang dendam ko Yan.
tunggulah hari pembalasannye nanti
heheh

vanilla bean said...

Ak memang dendam ko Yan.
tunggulah hari pembalasannye nanti
heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...