Tuesday, December 18, 2012

Betapa

Assalamualaikum.

Betapa aku bosannnnyaaaa, nah kauuu, tiap-tiap hari aku update. :)

Dulu, ada dua orang housemate yang setia dengar aku celoteh, yang berkongsi kisah suka duka, tapi sekarang, yang sorang dah nak kawen, *Selamat Pengantin Baru, Cik As*. I doakan both of you kekal bahagia dengan yang tersayanggg! Auwwww.

Esok, ada orang nak tengok rumah sewa. Harapnya berkenanlah kan. :) Dah bosan duduk sorang, dah bosan tak de kawan bercerita, berceloteh. Aku selalu celoteh sorang-sorang sekarang nih. Tengok cerita, movie, then ngomel dengan diri sendiri jadi pengkritik filem/drama.

Oh, okkay. Betapa aku tak sukanyaaaaa dengan post merapu macam nih. Tak ada isi, tak ada kuku. Eh???

Baiklah. Biar aku akhiri dengan serangkap pantun, dengan harapan, post ini tidak merapu sangat. 

Dalam pinggan ada pegaga, 
Makan nasi berlauk paru,
Kepada yang baru berumah tangga, 
Selamat Pengantin Baruuuuuu! :) Boleh gituu? 

Sekian, untuk semua kengkawan yang baru bertunang, bernikah, Selamat Pengantin Baru :) Aku doakan hubungan korang suami isteri sentiasa dirahmati oleh Allah, diberkati dan berkekalan bahagia hingga syurga. :) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...