Thursday, June 24, 2010

~Tujuh Benda

~Bila rasa itu bertambah, kau aku buang jauh jauh. Dengan harapan, rasa itu akan hilang. ~

Dah lama rasanya dapat tag dari miera momo chan dengan ipa. Si momo nih, sekali tag sampai dua, nasib baik la aku dah pernah buat tag yang satu nih. Kira ok la kan cik momo chan? Tag yang lagi satu nih, kebetulan lebih kurang sama dengan si ipa punya.

7 things about me. Tentang saya ye, bukan tentang awak semua. Tak nak baca pun tak kisah. Skip je part yang bawah sekali, tengok adakah anda orang yang harus menjawab tag seterusnya.

7. “Gossip Girl”, “Desperate Housewives”, “3 Idiots”, “My Name is Khan”, “Vampire Diaries”, “House M.D”, “Pendekar Bujang Lapok” antara cerita kegeraman kegemaran aku.
6. Makanan kegemaran saya: Asam Pedas, Mee Bandung, Tempe Goreng, Tom Yam, Spaghetti, Sambal Belacan, Budu dan Pekasam.
5. Minuman kegemaran saya dan saya: Milo Ais, Milk Shake Sour Sop, Jus Guava, Vitagen, Asam Boi, Limau Ais, Teh O panas.
4. Pelakon Malaysia kegemaran saya jugak: Rosyam Nor, Rozita Che Wan, Aaron Aziz, Wan Maimunah, Liyana Jasmay, Afdlin Shauki, Rusdi Ramli.
3. Penyanyi kegemaran saya dan abah: Siti Nurhaliza, Britney Spears, BSB, Aznil, Kaer Hazami, Anuar Zain, Faizal Tahir
2. Hero pujaan saya sejak dari kecik: Superman, CicakMan, SpiderMan, KeluangMan, KubungMan, Batman, Posmen
1. Saya suka merepek, sehingga kerja tak siap, tapi tetap juga nak merepek sambil makan kerepek, malangnya kerepek tiada lalu saya makan nasi juga. Kan saya dah kata saya suka merepek? Kan kan kan?

Aku dah aim dah beberapa orang nih. Kalau aku tag je, mesti tak buat. Nih aku benci nih. Sebab aku suka nak kenakan orang yang aku benci, ini antara kawan-kawan yang dibenci yang mahu di tag:

Mahirah Mahir
Che Wan
Hidayah Dat
Emaruko Ema
Amatine Noor

Kawan yang saya benci sekalian, saya tahu anda tahu siapa anda walau saya tidak letak link, kan?

Sekian, tunaikan lah tag saya wahai kawan-kawan yang ku benci. Benci lah kamu nih! Siyes, saya rindu benci. ;)

2 comments:

m taufiq a aziz said...

tah ape ape tag tag... haha

cekkeya said...

cettt. jeles ah tuh tak di tag. ekekekekek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...