Sunday, October 19, 2008

Warna Warni Aidilfitri~~~

Warna warni di aidifitri~~~

“Pakai telefon line celcom,
Assalamualaikummmmm....” (Adi, 2008)

Ayat nih aku quote dari kawan aku, adi…hehe

Mood aku baru nak baik hari nih...banyak sgt keje+esemen+fyp_proposal+bende2_yg_x_best berlaku... Alhamdulillah, setelah berhempas pulas dapat gak submit proposal even xbrape complete sgt…hehe aku tutup citer fyp nih, makin citer, makin sakit hati,,,bla...bla...bla...

Minggu lepas, 12 Okt 08 ada rumah terbuka classmate ktorang, zati…so, dgn selambanye, aku, iqa, ema, cwan, mai pun g la join sama…lps balik plak, g singgah JUSCO…ada Shoes & Handbag Fair 2008, mak aihhhh….byk btul sign 70%, yg mana mata aku mmg pntang pada tanda 70% nih…hahaha malangnye plak, setelah lama aku try2 kasut-polkadot-HawkEye-70-%, bila aku mintak saiz 9, ada….tp, kaki aku tak muat lak ngn kasut saiz 9 tuh…hmmm, ntah apa bala leh tak muat lak, selalu muat je…haha maybe, aku makan banyak kat umah zati sebelum tuh, tuh yg kaki aku membesarrrrr…..hahaha

nih antara pic2 yg sempat diambik... ;)

From raya 08

ema & aku, @kereta iqa...

From raya 08
sekitar rumah_terbuka_zati

From raya 08
2kitar rumah_terbuka_zati

From raya 08
3kitar rumah_terbuka_zati

From raya 08
4kitar rumah_terbuka_zati ( habis dah kitaran)~~~

Skang nih, duit macam air paip aku rasa…dengan senangnye melimpah2 keluar…baru je rasanye aku dpt duit raya rm200, tibe2 dah kurang dengan sgt dahsyatnye...hehe duit2….kalau aku leh print duit ngn printer mp145 aku kan best…tiap2 hari aku leh makan besar, belanja besar, semua leh beli dgn sekali print….haha (ink color pun dh habis, ada hati nak print duit) hahaha

Aku rasa dunia nih kecik sgt…byk sgt kebetulan dan konfliknye… kalau nak dipikir2 kan, bleh pecah kepala rasanya…and, guess what? Aku masih blurr & terpinga2 ngn apa yg jadi kat aku lately nih...aku de sorang kawan nih, Sapik nama dia… dia ske dtg UiTM jumpa awek dia kat Melati, dan bila dia dtg ke UiTM tanpa dirancang, dia sebuk la tepon aku; nak pinjam helmet (utk awek dia)…aku tak kesah, wlupun kene turun & panjat tangga sampai aras 6…masa dia pulang helmet pulak; (sekali lagi aku turun & panjat tgga smpai aras 6), awek dia ada sekali masa tuh…aku pun salam awek dia, tnye ambik kursus apa, bual2 kejap, aku pun naikla bilik…dengan serius aku nak kata, aku pernah tgk muka awek dia kat frenster Sapik nih, siap tgk dgn jelas (byk lak tuh gmbr dia ngn awek dia)…dan…bila masa dan ketika aku-sedang-sebok-menyiapkan-proposal-fyp-yg-perlu-dihantar-keesokan-hari, Sapik nih tepon aku; nak pinjam helmet…aku pun kata, aku tak kesah, tp aku malas nak turun tgkat bawah….so, dia nak mintak awek dia naik bilik aku, bila awek dia ketuk pintu bilik aku, dia tnye, “Azyan ada?” aku pun jenguk pintu bilik, pastuh bg helmet kat awek dia….dia tnye kat aku;

“Eh, ko kenal aku tak?” aku terkejut gak tibe2 awek dia tnye aku kenal dia tak…setelah agak lama aku amati muka dia….satu muka yg agak familiar terlukis kat otak aku…

“Nadzirah eh? Anak cikgu Masri?” aku cubit pipi dia lepas tuhhhh….sgt tak sangka okay….kawan kecik2 dulu, leh jumpa kat sini, dia siap leh couple ngn kawan aku lak tuh….pastuh, berborak2 la kitorang dpn pintu blik aku…excited gle berbual, smpai Sapik siap tepon aku, takut sgt awek dia kena buli kat bilik aku..hahaha yg aku musykilnye, sebelum nih, aku pernah tgk gmbr diorang berdua, tp aku tak pernah cam dan tak pernah nak sangka tuh kwn aku...how come aku tak kenal dia even dh tgk gmbr dia sblum nih??? pelik & kecik nye dunia aku rasa…dan BESARnye kuasa ALLAH…benda yg tak pernah terfikir dek akal ku…sekolah rendah dulu kelakar gak, rasa cam baru semalam aku habis UPSR, dok main congkak kat kelas, dok main ceper, main batu seremban, lawan ngn dak2 nih, main dam, yelah…lepas UPSR kan dah tak belajar, best gile masa tuh…tak yah pk pape, datang sekolah jumpa kawan2 je. ;)

Tibe2 je kan, masa aku nak post entry nih, (connect kat wireless uitm) aku nampak satu peer-to-peer yg amat menarik perhatian aku, dgn selambanye, aku print screen dan tepek kat sinih…haha



Satu cara untuk mempromot diri sendiri~~~ hehe (dua digit terpaksa di sensored atas sebab2 tertentu) MAMAT01224--979

So, jangan terkejut, kalau satu hari nt, ramai plak org sebok promot no phone sendiri melalui list2 wireless nih...hahaha kalau dulu, org sebok promot kat kusyen bas, no tepon conteng pakai marker pen, orang sebok beli name_card yg rm3 dapat 12 keping tuh...hahaha aku rasa penat lak membebel+merepek2...so, baik aku buat keje berpekdah, tido....hahha

Ps: xde ke org nak buat rumah terbuka? aku lapoooooo.....

2 comments:

~wan~ said...

wah...byk tul budak ni membebel...hahaha...nape xupload je gamba "kami" 2...hahhah...

:: G~JIE :: said...

yan!!

nnt nk gamba yg ko dah edit2 tu taw!

wat system barter

hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...