Wednesday, January 25, 2012

Berikan Aku Cinta

Hari tuh, balik kampung dengan kawan aku. Kakak dia dok pasang MP3 dalam kereta, pastuh dok syiok plak dengar lagu tuh. Balik je, terus cari lagu tuh.

Ya, lagu dia, "AYUSHITA- Tuhan, Berikan Aku Cinta." OST Ketika Cinta Bertasbih.

Jadi, aku kongsikan dekat sini, untuk sapa sapa yang teringinkan lagu lagu yang feeling feeling suara sedap bila korang nyanyi, bolehlah donlod guna YouTube Downloader eh? ;)


Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta



Source: http://liriklaguindonesia.net/ayushita-tuhan-berikan-aku-cinta-ost-ketika-cinta-bertasbih.htm#ixzz1kTfOMZjp



p/s: aku jadi gelabah, bila orang tanya, "Dah ada Boyfriend?". Makcik, nenek, akak, adik, saya nih memang ramai kawan lelaki (read:boyfren), tapi yang spesel belum lagi. *ececececeh* ayat nak ikut komik Ujang. ;) 

2 comments:

mangsibersamajabatanku said...

SEDAP LAGUNYA..

vanilla bean said...

dah ada boyfriend? aku pun xsuka la org tye tu. hehe. kalo tye dah kawin blom, baru betul. kalo ada, betul2 ikatan yg sah. kan kan. ha tetibe aku menjadi skema kn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...