Monday, December 12, 2011

Tidak Berjaya.

Sila rujuk gambar di bawah. Kedua-dua gambar ini ditangkap  diambil dari skrin komputerku, dan baru sahaja diterima hari ini (12 Dec 2011). Sila cari perbezaan pada kedua-dua gambar emel di bawah:

Sapa cepat cari perbezaan, aku bagi hadiah. Hadiah: Peluang membaca entry blog aku secara percuma. Geli tak geli tak? ahahaha







Wes. Lambat sangat la korang cari perbezaan. Meh aku bagi tahu. ;)

Perasan tak, aku kata tadi, kedua-dua emel di atas di terima ke dalam inbox aku pada hari ini. Akan tetapi, cuba perhatikan emel kedua, rujuk gambar di bawah. Aku telah highlightkan dengan warna merah. Garang nih marah nih marah nih. 

               


Dulu siap hantar poskad kat rumah lagi, (awal bulan 1, 2011) yang kata, aku layak membuat permohonan. Bila aku buat permohonan online pada 15 Januari 2011, 12 Disember baru dapat reply. Yeayyyyyyy!!!! *sindir sindiran* Pantas betul. Eh, jap jap, aku buat permohonan pada 15 Januari 2011, tapi dia dah dapat detect dari masa lampau, tahun 2003 lagi, bahawa aku punya permohonan tidak berjaya. Oh, kagummmmmm!!!!!! Lagi kagumnya, nama aku masuk dalam database diorang sebelum aku masuk U lagi, which is 3 tahun lebih awal. Wahhhhhh!!! Ini sudah bagusssss! :) 

p/s: entry nih hanya untuk saja-saja melepaskan tensen bosan di kala malam hari. ;) ada hikmah di sebalik setiap satu kegagalan dan permohonan yang tidak berjaya. Percayalah. ;) 

Tiba-tiba nak nyanyi lagu Najwa, *Senyum, tak perlu kata apa-apa* ^_________^

2 comments:

diLa said...

hahaha. kejadah weyyy!
btw, ko g mne ke awesome destination tak?:p

masliza said...

hahahah... akak lah antara yg lambat mencari perbezaan nyer itew hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...