Saturday, February 12, 2011

Pilih Kasih~

Hari ini hari Sabtu, lalu saya pun berjalan-jalan menjadi seorang stalker. Tanpa perlu mandi pagi, tanpa perlu memakai kasual, bertopi dan berkaca mata hitam, saya mengintip semua yang ada di FB. Eh, silap silap silap. Bukan semua orang di FB, cuma sesetengah. ;)

Pastuh, bila tengok dekat Friend Request. Siap dah hide fren request dari sorang nih. Kalau dulu, aku memang approve je semua orang, kawan adik aku la, kawan yang baru kenal 2 jam, mahupun kawan yang makan sayang kawan.

Tapi, dengan sorang nih, memang aku tak mau approve. Sampai ada pernah terdetik, "jangan approve dia nih sampai bila-bila". Buruk kan perangai? Sampai bila-bila tuhhhh. ahahah

Dengan yang sorang nih, pernah cinta monyet masa sekolah dulu-dulu. Pernah berbalas-balas surat dengan dia setahun setengah. Pernah makan tak kenyang sebab nak cepat-cepat baca dan balas surat dia. Pernah muka merah-merah dan hati berbunga, kalau terserempak dengan dia kat mana-mana. Pernah nampak dia date dengan orang lain. Pernah makan hati dengan dia berbulan-bulan lama. Pernah menangis bawah bantal sebelum tidur sebab dia. Pernah disaiko oleh kawan-kawan dia, dengan panggilan 'Janda -----nama dia------'. Pernah tanam rasa benci meluap dekat dia dengan 'orang lain' yang dia date dulu.

Hey. Akukah orang itu dulu? T_T. Dan, sampai sekarang 'cinta monyet' tuh memang swittt je kalau dikenang. ;)

Oh, dah menyimpang jauh sebenarnya. Tujuan asal sebenarnya nak cakap, tengah dengar lagu Taylor Swift berulang-ulang dekat MP3.

Ours, If This Was a Movie, Back to December, Mine. Semua lagu nih dari album dia Speak Now. Boleh download full album dekat sinih.


Taylor Swift - Ours
(Chorus)
So don't you worry your pretty little mind,
People throw rocks at things that shine
and life makes love look hard.
The stakes are high, the water's rough
But this love is ours.

Taylor Swift - If This Was a Movie

Come back come back come back to me like
You would you would if this was a movie
Stand in the rain outside til I came out
Come back come back come back to me like
You could you could if you just said you're sorry
I know that we can work it out somehow
But if this was a movie you'd be here by now

Cuba lah dengar lagu-lagu dari album dia Speak Now tuh. Mesti addicted. ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...