Friday, January 21, 2011

~Mungkin Tawa

Baru lepas tonton cerita Perempuan Berkalung Sorban (PBS 2009). Apa tuh? Citer apa tuh? Ala, aku dah tengok lama dah citer tuh, kau baru nak tengok??? Syhhh, sadap yu. ADA AKU KISAH?

Tak kisah sudah. Jangan sibuk nak klik sini untuk sinopsis. Mahupun klik sini untuk download.


kredit sini: http://akumuzikhampa.blogspot.com

Siapa suka cerita yang ala-ala Ayat-ayat Cinta? Cerita nih tak kurang jugak hebatnya, sebab pengarah dia sama, iaitu Hanung Bramantyo. Ada jalan yang sedih, ada jalan duka, ada jalan suka, bolehlah tonton. Ini kontroversi punya cerita, sebab kisah perempuan yang memperjuangkan hak wanita. Dalam perjuangan tuh, terselitlah garam, gula, madu, hempedu.

Oh, ni adalah BUKAN TRAILER PBS, tapi klip video dari Opick Feat Mellly Goeslaw - Takdir.



Suka lirik yang bahagian ini: ;)

Bila mungkin ada luka coba tersenyumlah
Bila mungkin tawa coba bersabarlah
Karena air mata tak abadi
Akan hilang dan berganti (hilang kan berganti)


p/s: sapa suka teka teki? boleh jenguk sini, dan boleh juga dapat topap rm5 seperti sayaaaaa ;)

5 comments:

diLa said...

aku da pernah dgar, tp tak pernah tgok lagi. bes ke yan?

norhidayah said...

wei ni cite da lama la..zaman bile nye..hehe..aritu de donlot..tp skrg nth mna duk..huhu

cekkeya said...

@dila: sedih citer dia. tapi, jalan cerita dia mantap jugak, bravo jugak walaupun bajet rendah.

@dat: ah, ko tergolong dalam kumpulan perenggan pertama. ahhaha tuh la ko, tak tgk, tau peram je. ahahah

norhidayah said...

eh tlg sikit..da tgk ok..hehehe..:p

vanilla bean said...

ahh.. aku dah tgk lame dah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...