Sunday, November 21, 2010

Shah Alam, Miss You lah!!!

Gediks tak letak tajuk camtuh. Hei, dah lama kot rasanya tak jejak kaki ke Shah Alam. Dah lama tak cuci mata dengan pacar-pacar di Shah Alam. Dah lama tak cium bau orang Shah Alam. AHAHAHAHA kau ingat itu kelakar?

Lama punya lah lama, sampai apa itu dan di mana itu i-City pun aku tak tau. JAKEL pun dah tersergam indah kat Seksyen 7 tuh. Belum lagi aku tokok tambah tentang PLAZA PERABOT, tentang KFC, tentang MCD, tentang kentang putar, tentang makanan, sampai esok lusa kang baru habis. Exaggerate kau!

Ingat tak aku cerita tentang ex-classmate aku KAHWIN, lalu bawa satu lori kengkawan sebagai penghabis makanan? Tak ingat? Isyh, apa low memory sangat nih? Kurang makan kismis la tuh.

Hari sebelum-sebelum tuh, dah buat sesi jejak kasih dengan Dat, Mai, Ana. Makan bakso, borak-borak, balik, tido.

Lagi lagi makan. Makan makan. Kita hidup untuk makan kan? ahahah

Mai konon-konon malu. ecececeh.

Anak permata hidup. Anugerah Allah. Kalau boleh beli kat kedai, memang dah tempah dah banyak-banyak.


Bye Arissa, Jumpa lagi bila dah besar eh?

Malamnya pulak, dok sebuk mencari cahaya dekat i-City. Dat yang bermurah hati bawak pergi jalan-jalan. Lepas penat cari cahaya, makan Char Kuey Tiow pulak. Ingat tak aktiviti tadi, makan, borak-borak, balik, tido.

Tiang lampu je padahal. Excited kemain lagi. ahahha

Lembu pun nak gak lampu-lampu meriah cam krismas. eheh

Akhir kata, terangilah hati, terangilah jalan-jalan, jangan biar kegelapan. AHH sudah, aku dah ngantuk nih. Nak sambung tengok cerita Charlie St. Cloud. Adik angkat aku berlakon. ahaha

Neway, thanx Dat, Ana, Mai. Lain masa, kita jumpa lagi, eh?

3 comments:

diLa said...

comel gile dak tuh weyh

damia said...

yan..haha..upload jugak akhirnya..hehe..nti ak send gamba yg kat hpn ak tu..nk tau dak?tempat yg ada giraffe ngan lembu tu da kne byr..kak eda yg gtau..hihi ko bernasib baik time kita g free lg..hahhaa

cekkeya said...

@dila: tuh anak kawan aku. mak dan bapak mmg comel, anak comella. ehehe

@dat: akhirnya...ahhaha bayar? gile cekik darah btul. dahla rumah salji pun nak bayar. hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...