Saturday, May 1, 2010

Memori Semalam~

Wahhhh. Macam tajuk novel pulak rasanya. Memori Semalam yang belum pudar lagi. Wahhh lagi. Excited kauuuuu!Tetiba je rasa nak menaip. Even tak tahu apa isi yang bakal aku muntahkan kat sinih. Wahhhh lagi dan lagi. Vahhhh Vahhh Vahhh. Sudahlah kau. Berhenti Wahhh tuh.

Sebelum nih, banyak entry aku mengimbau masa silam. Wah wah wah. Ayat aku asek nak kiasan pujangga je. Entry lepas lepas, banyak yang aku citer pasal sekolah rendah, sekolah menengah, tapi belum lagi citer pasal Uni. Sampai ada sorang tuh bila chatting dengan aku:

"Citer dekat blog ko asek pasal kawan sekolah je. Takde pun citer pasal kawan Uni."

Wahhh, statement. Bila fikir-fikir balik, banyak yang aku rindu masa dekat Uni nih. Kawan sekelas, kawan satu bilik, kawan sebelah bilik, abang DC, driver RapidKL, abang pomen motor dekat Seksyen 7 tuh, wah wah wah. Banyak betul. 3 tahun aku dekat Uni Shah Alam. Macam-macam benda dah berlaku. Pejam celik, dah 1 tahun aku tinggalkan Uni tuh. Rasa macam tak percaya plak.


dari rutin berdiet yang entah tak menentu,


Dat yang tak jemu mengajak,


Beraya ke rumah terbuka, mana-mana ada semua sebat.



Dari aksi yang konon spontan...


Kepada gambar yang fresh je rasanya. Muka dak skema.


Pergi ke Genting sama-sama. Teruja.


Berbuka puasa sama-sama.


Bakar BBQ. Kipas dan bergambar bersama.


Berangan bersama-sama. Wah gituh! Gambar nih memang poyos. Tergelak aku.



Posing bersama-sama.


Hang out sama-sama.


Ber'GLEMER' sama-sama.


Meriah bersama-sama.


Ke tandas bersama-sama.


Pendek kata, semua kita bersama-sama. Swit kan?

Amatine Noor, mesti kamu tercari-cari di manakah gambar mu. Untuk aten-yang-sering-menggesaku-meng'update'-blog-walaupun-blogmu-tak-berupdate, selalulah ingat trip kita ke Bukit Cerakah ye.





Rasanya entry nih paling banyak gambar. Memang aku letak link je semua. Banyak lagi yang nak cerita, tapi memori 3 tahun, tak mudah nak cerita dalam satu entry. Wah, touching plaks. Yang penting, ketahuilah kawan-kawan, korang selalu di hati. Wah! tetiba aku terasa seperti menang award plaks. Frenship N ♥ Forever. Ps: I rindu korang semua!

ps://cuti 2 bulan bermula sudah. gila malas nak start projek. Berusahalah!!!

4 comments:

vanilla bean said...

yang KAMI tu tak bleh blah tolla..
rasa malu lak bile tgk..hihihi..
woi2 gmbr kt wetworld takdak apa kes nih? ke segan org tau kite g wetworld? aku pun segan gk.kikiki

cekkeya said...

ahahaha aiseyh, banyak sgt la gambar yg aku nak link. ahahah nt lain2 kali bila dah rindu2an lagi. ekekekke

ala yah, aku tak malu aku g wetworld shahlam. rm10 je. pastuh bermandi2 manda sewa pelampung ngan mung. ahahah

vanilla bean said...

syok gile weyhhhh...
plg syok yg dok menjerit nek ape bnde nama bnda tinggi tu. hahaha

cekkeya said...

hahaha gile syok siap aku tenggelamkan ko lagi. ahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...