Friday, May 21, 2010

Keletak Keletuk~

Sekarang nih, mood nak menaip ada je. Singgah kat Fesbuk, aku sebuk je komen orang punye status. Singgah dekat belog, sebuk jugak komen belog orang. Dekat YM pun sama. Google Talk lagi menjadi-jadi. Kalau sehari tak menaip, boleh ketagih aku rasa. Parah dah nih. Parah parah.

Gila ah kau. Report kau bila nak siap? Sebuk menaip konon. Yang wajib tak nak taip, yang harus tuh jugak kau sebuk nak taip. Coding bila nak start taip?

Tengok. Kau orang sendiri saksikan. Monolog dalam hati dengan diri sendiri pun nak taip. Kurang kerja. Lagi satu kurang kerja, formspring nih. Lebih kurang macam main social interview dekat Fesbuk, tapi orang yang tanya, kita yg jawab. Paling syiok bila soalan panas yang kita terima, tapi tak tau sapa yang tanya. Misteri gituh. Tak de kerja betul kan? ahaha

Ok, akhir sekali, kalau korang pun terasa gatal-gatal nak menaip, meh join sekali formspring nih. Sekejap je dah boleh sign up. Lepas tuh boleh kita main misteri-misteri. ahahha


Oh, sebelum terlupa, MINTAK AMPUN sangat dekat kengkawan CS230 yang konvo sok 21/05 sesi petang. Tengok, aku siap bold n capital kan huruf MINTAK AMPUN. Double bold and capital dah nih. Kalau korang tak ampunkan, tak tahu la. ahaha. Kalau aku kawan Doraemon, dah lama aku pinjam pintu dia, lepas tuh bukak pintu je dah sampai Shah Alam. Teringin sangat nak pergi, tapi, memang betul-betul tak boleh. Sorry sangat eh. Dat, Mai, Cik Wan, Izzy, pastikan korang senyum comel comel atas pentas sok eh. ;)

Ps://jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri. Aalyaa, napa belog ko tak leh nak comment eh? Penat la aku menaip kat form comment tuh...

3 comments:

Unknown said...

hahaha..akpn xtawla yan..akpn tlis entry pa2 mls nk wat mende2 len..nnt la ak godek2 tgk pe prob dy..ko nie bkn fanatik AF tp stu entry cter psl AF agknye klu fanatik btul ko wat webfan dedicated dkt AF gamaknyer..

cekkeya said...

ahaha tuh la, penat aku taip kat ruangan komen, tapi tak boleh. lepas tuh, aku taip kat ruangan chat, asek tak lepas je sbb msg lebih 150. giler betul chatbox ko. ahahha

ahahah nih ko komen dua entry sekali nih. bagus2. eh, aku suka maulana. ahhaha

cekkeya said...

ahaha tuh la, penat aku taip kat ruangan komen, tapi tak boleh. lepas tuh, aku taip kat ruangan chat, asek tak lepas je sbb msg lebih 150. giler betul chatbox ko. ahahha

ahahah nih ko komen dua entry sekali nih. bagus2. eh, aku suka maulana. ahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...