Thursday, November 19, 2009

Apa itu R.I.N.D.U?~


Ini PENTING, 'baca' dulu gambar bawah nih. KLIK gambar untuk paparan lebih besar ;p


ps://tak sempat nak pasang kod js untuk magnify image, so korang klik je untuk paparan lebih besar dekat tab lain.


*****************************************

untuk maklumat lanjut, klik saya

Korang,...masihkah kau ingat?


kami punya cerita kegemaran berjudul "KAMI"

hero pujaan amatine dan emaruko, ohoho


hero kegemaran amatin dan emaruko juga. ekekekek
kiut & swit kan gambar kita? sebab ada seseorang yang tak puas hati gambar dia takde di atas, aku layankan je.



"Masihkah kau ingat
kita berlari-lari di kaki langit mencari pelangi
lalu hujan turun kita basah bersama"

<< entry KAMI yang lalu

2 comments:

emaruko said...

amboi2..cekkeya.. masihkah kau ingt yer?? rindu kami la tuee... wakakaa..:P

cekkeya said...

rindu laaa emaaa. ko pun rindu ku kan? ahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...