Monday, October 5, 2009

Rezeki RAYA~

Hari nih aku dapat 2 citer best. Tak mau citer panjang-panjang. Nak masuk kelas nih.

Tengok link bawah nih ye . Aku menang contest UNWANTED, (^_^)V untuk 'Hendak duit raya tambahan.? Kongsikan kisah raya anda.'

Klik Saya

Satu lagi citer best untukku hari nih, namaku tersenarai dalam "Senarai Nama yang Berjaya Menerima Biasiswa" untuk satu scholarship nih. Alhamdulillah, syukur sangat. Tapi, still tak dapat surat confirmation lagi. Detail tentang kena further study kat mana pun tak tau lagi. Hope boleh terus tinggal kat sinih. Dah sayang sket kat Uni baru nih. ahahah. Thanx tuk semua yang support hari tuh.

******************************************************************************

Ok, sudah habis kelas. Boleh sambung membebel.

Dalam minggu lepas, ada terbaca entry dekat blog unwanted nih. Selalunya aku akan ke blog nih untuk mendapatkan link citer Michael Scofield aku. Tapi, aku tertarik dengan entry dia yang pasal contest Hari RAYA nih:)


duit raya


Jadi, memandangkan entry RAYA aku sudah hampir menceceh mencecah angka 7, napa tak tambahkan je kan? Alang-alang entry RAYA dah banyak, aku tambah lagi SATU. Alhamdulillah, unwanted pilih entry tuh sebagai pemenang untuk contest dia!!! Memang tak sangka, dan tengkiu banyak banyak banyak untuk Encik Unwanted. Korang mesti pergi blog dia, sebab blog dia sangat kewl, banyak benda best. Meh klik sini.

Eh, aku dah puji belum Encik Unwanted nih? ahahhahaha Diulang: Encik Unwanted memang kewl, sangat bijak bercakap, sangat bijak menaip, bla bla bla ahahhaha sudah sudah. Kang kembang pulak hidung Encik Unwanted. Cukupla hidung aku kembang sorang!

Hari nih, aku gumbira buat kali keduanya sebab interview yang aku pergi bulan lepas, "yang buat aku tak hilang arah pergi Shah Alam, sekejap nak tumpang umah Dat, akhirnya tumpang umah Yah, prepare slide untuk Mock Teaching malam sebelum interview tuh, kasut nak pergi interview pun tade, baru pergi cari dengan Yah malam sebelum interview tuh..."

semua tuh Alhamdulillah berbaloi. Berbaloi-baloi. Sekarang nih, tengah tunggu surat dari TPM UiTM untuk tindakan seterusnya. Harap boleh terus sambung dekat Uni nih. Korang doa-doakan la eh...Aminnnnnn.

Ok, sebagai penutup bebelan petang nih, tengkiu buat semua yang wish aku "Good LUX" masa nak g interview tuh, korang yang support aku, Dat yang sediakan transportation tuk aku, dan terutama sekali : KHAIRIAH yang susah payah layan aku, susah payah teman aku pergi JJ Bukit Raja, sampai motor pancit kat stesen Petronas. Layan aku cari kasut kat JJ tuh. Jenuh jugak cari kasut yang boleh muat kaki 'comel' aku nih, dengar aku membebel, ambik dan hantar aku ke Seksyen 19, beli tiket balik ke JB di Seksyen 19 dalam hujan dan jammed yang teramat, sampai motor Yah pancit sebab tercucuk paku. ahhaha Yah, nanti kita makan sama-sama eh, jangan bagitau orang tau. Senyap-senyap je.

Ok, tak boleh gembira sangat. Banyak lagi test nak kena study. Hujung minggu makcikku kahwen, tak sabar rasanya nak jadi tukang ambik gambar plus orang yang ske menyebuk. ahahahha

ps://Encik Unwanted dan Yah, aku dah cakap "tengkiu" kan tadi? ahhaha

5 comments:

LuVidA^^ said...

congrats...

un said...

eh cekkeya ni..
jgn la puji lebih².
ini yang buat aku malu ni..hahaha.

papepun terima kasih sebab join contest n tahniah sbb mng.

Happy blogging.:)

cekkeya said...

@luvida: thanxxxx!!!

@unwanted: eheheheh ko ske kan aku puji lebih2? ahahhaha

Mai MaMai said...

perghh yan...
mlimpah ruah rezeki ko..
moga bkekaln ..
thniah

cekkeya said...

mai, apa yg moga berkekalan tuh? rezki aku eh? terima kasihhhhhhh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...