Sunday, December 28, 2008

Penghabisan Cuti ~~~

Ya. Dah lama tak update blog nih. Dah berhabuk2 rasanya, labah2 pun dah buat sarang…cicak pun dah meleburkan bom hitam putihnya merata2…haha Nak kena kemas2 sket nih…

Arrgghh…cuti pun dah habis, naik sem nih kena pk plak pasal FYP…bosan2…haha
Bila kat umah, kerja pun memang tak leh jalan. Saat2 nak naik cuti nihla terbayang supervisor aku yg memang dah awal2 warning soh siapkan projek…maafla Puan…
Nt saya proceed la eh…hehe

Alhamdulillah semester nih, terus dapat kolej…tak yah nak merempat mana2 dulu…Ema dapat teratai 2 lagi, tapi tgkat 2 je, tak yah naik2 tangga…aku ngn Yah plak dapat Teratai 3, tingkat 4. setakat nih, aku tak pernah masuk bilik aku lagi, sbb kunci ada pada rummet aku yg memang tak dikenali lagi…hehe Bilik Yah plak selang sebilik je dari bilik aku…

Result sem lepas aku syukur sangat2...subjek yg aku sangka fail, lulus…Alhamdulillah, aku lepas semua subjek…

Hari first lagi, aku dah salah jadual, ingat hari isnin, rupanya selasa daaaa….hahaha siap cakap kat iqa lagi…iqa pun lepak bilik ema dulu, sebab tak aku cakap kat dia , dia yg salah jadual…padahal, aku yg salah…apa daaa….

Sempena awal muharam n tahun baru 2009 nih, aku doa, harap, azam yg baik2 saja, yg buruk2 dijauhkan, dan semoga segalanya SELAMAT….Amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...