Tuesday, April 7, 2015

Cinta, Terima Kasih.

Awat tajuk macam classy a.k.a ngengada sangat?
;)

Baru tertengok klip video Tasha Manshahar ft. RJ


"Terima kasih cinta
Kau buatku bahagia
Tanpa jemu dan lelah

Terima kasih cinta,
Pintaku satu saja
Jangan pernah berubah."

Aku tak tahu macam mana nak terangkan rasa yang aku rasa setelah menonton klip video nih sampai habis.

Sedih? Bahagia? Emosi?

Entah. Tengok sampai habis. Lepas tuh, baru boleh rasa apa yang aku rasa kot. Aku ingat aku je yang OVERRRRR. Bila baca komen dekat klip video tuh, "Oh, bukan aku jeeee..."

Sapa tengah lepak-lepak, internet ofis atau sekolah tak halang akses pada YouTube, nahhhh ambikkkk lagu niii. 






(T_T)V Till then. Assalamualaikum.


p/s: kalau abang, akak, adik-adikku terbaca nih, ketahuilah i am blessed to have uols as my family! ;)

Terima kasih, Cinta!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...