Monday, October 24, 2011

Jamuan Makan Makan ;)

Hai hai, Assalamualaikum. ;) 

Eh tak lah. Nih bukan Jamuan Hari Raya yang hari tuh. Ini jamuan makan makan je. *Cover cover. ;) Padahal dah lama dah gambar-gambar nih dalam almari buruk. ;)

Nak sedapkan hati, tayang jugak lah gambar Jamuan Hari Raya 2011 yang dah lapuk tuh. ;)


Jamuan nih bertempat di rumah salah sorang tenaga pengajar *yang kanan sekali* . Cantik wooo rumah diaaaaa!  :) Kagummm ;)

Kek tuh paling sedapppp! Marble Cheese Brownies kot. ;) RM48 ;)


Anak salah sorang orang kuat. Comel tak? 


Antara lauk pauk, rojak, roti jala, nasi beriani, lemang, kuih muih, buah anggur. Fuhhhh! Terliurrr :) 

Malas nak taip panjang, meh tengok gambar je lah! :) 

*The original pic has been deleted* 
Kat belakang tuh, siap ada kambing biri-biri, burung merak, ayam belanda. Fuhh, bak kata salah sorang dari kitorang, rumah camnih seswai sangat untuk pencen nanti. ;) tenang jeeeee rasaaaa :)

Siap ada sampan kau. Dah macam pulau. Boleh keliling rumah dia. ;)


 Kan dah cakap kan? Kau ada sampan? ;)

 Kemain suka lagi gadis berbaju biru nih. ;)

 Tengok lah si cilik comel tuh, siap bergaya ke mana saja dengan beg hitam dia. ;)


 Cantik kan rumah nih? Akak yang posing depan umah nih, bakal bercuti panjang, sambung PhD. ;) Cayalah kak! :)


Gadis purple nih pun bakal berpindah sem depan. Waduh, kekurangan tenaga lah sem depan nih. ;)


Inilah 9 orang tenaga pengajar, yang bakal berkurang menjadi 7 je sem depan. ;)

Kitorang lepak kat umah nih, dari pukul 12 tengah hari, sampailah 3.30 petang. :)

Len kali sambung update lagi, k? :) Ada farewell party plak, tapi tuh buat sekejap je, kat restoran plak tuh. ;)

3 comments:

-b0b0b- said...

yan lec uitm mane?

-haizi

hani said...

lect uitm? dulu stadi je kt uitm tu.. :)

Ayin MM said...

wahhhh.. mmg sangat cantik umah dia... kena kumpul duit banyak2 camni kalau nak umah camtu pencen nanti hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...