Monday, October 11, 2010

Luv is in the Air ~

Wes, apa kes "LURVE is in the air pulak tetiba nih?" ahahha

Skang nih, sekeliling aku penuh dengan berita gumbira. Sorang yang tuh dah nak kahwin, sorang lagi dah tunang, sorang lagi dah nak kawen, tunang, kawen tunang, nikah, beranak bla bla bla...

Seperti yang dibicarakan sebelum nih, kawan merangkap classmate, geng suka cari glemer, kawan bergossip, SMTBP dulu, Cik Sabrina, dah pon selamat tunang pada 10 10 10. Saja aku taip gituh. Biar nampak sket tarikh dia santekkkk. Kan?


Inilah Sab!!!

Seperti biasa, tanpa orang yang bermurah hati nak mengangkut aku ke Teluk Ramunia nih, takde lah aku cerita panjang lebar kat sinih. Sudah tentu, ada orang kuat di sebalik kehadiran aku kat majlis tunang si Sab nih. Aku tumpang Fara and the BF, dari BP ke Teluk Ramunia. Fara & Fahmi, thanx 4 d ride eh? Jauh tuh kan? Sab, ko patut terharuuuuu ;)


Fara & Fahmi sebelah kiri, Sab & Wafi sebelah kanan

2 pasangan dalam gambar atas nih, empat empat orang [rujuk caption gambar] adalah kawan masa sekolah teknik dulu. Pi Mai Pi Mai, Tang Tu jugak dia pusing, kan? Aku doakan korang kekal sampai hujung nyawa eh ;) AaaMiiiiiN.

Sab kata, tempoh tunang ikat dalam setahun hidup. Korang yang kenal tuh, sila prepare okeyh, pang ko pang dalam masa setahun je lagi. Sab, SELAMAT BERTUNANG, dah jadi tunangan orang nih, kenalah jaga diri leklok kan? Ok lah, sampai sini dulu semua, take care ;)

p/s: Cik Emaruko pun dah kabo ke aku, dia mahu tunang. Aku pesan siap-siap nih, sapa tanya bila pulak turn aku, aku dah sediakan jawapan, "Sampai seru, sampai jodoh, sampailah kad aku."

Sekian, dari-orang-yang-perasan-sendiri-yang-orang-akan-tanya.
;) Pis, no war! (^_^)V

4 comments:

momo chan love hyunie said...

mak aih..awlnye hapdet blog..mesti terbawak dlm mimpi..kui3

cekkeya said...

ahahaha aku kan antara org yg awal bangun pagi2. ekekekek

h.a.n said...

sab da tunang..aku calon pon tade lagiiiiiiii

cekkeya said...

che'ah: sabo eh. kita sama2 tunggu seru dan jodoh. ekekekkekeke ko tunang, terus bagitau aku eh ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...