Saturday, February 11, 2012

(VIDEO) Lagi Lagi Langkawi ;)

Okkkayyyy, okkayyy, I get it. Blog nih dah bosan, tapi, aku tetap jugak nak upload gambar dalam versi video pulak. Hari tuh dah citer tentang hari pertama dengan kedua, dalam folder ada lagi sekelepuk gambar masa kat Langkawi, (Underwater World) dan yang lain-lain yang belum di upload. Orang rajin, memanglah macam nih, kan? ;)

Bukan apa, aku suka upload gambar-gambar kat cloud storage nih. Macam dulu dulu, gambar Malam Pra Graduan aku hilang, aku boleh tengok balik kat folder PICASAWEB yang dulu. ;)

Okeslah, tanpa membuang masa, nih adalah ulangan gambar dalam post post terdahulu, tapi dalam versi berlagu. Harap Maklum. ;)




3 comments:

vanilla bean said...

memang xde keje...kihkihkih

cekkeya said...

kihkihkih. ada keje, tapi buat buat macam tak de keje weekend nih. kan weekend, apa nak buat buat keje? ekekeke

vanilla bean said...

yan, kawan aku tanye ko pakai software apa wat video ni...
bukan aku tye, die tye ok ok ok ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...