Sunday, August 2, 2009

Aku Bukan Superman~

Ya. Memang aku bukan superman. Juga bukan suparman. ahahha

Dalam kebosanan di satu hari, alkisahnya, aku mendengar satu lagu di radio yang memang mencuit hati. Tajuk lagu: Aku Bukan Superman ~ The Lucky Laki. DJ radio tuh kata nih anak-anak Ahmad Dhani. Tapi, tak tau la...


pic credit to: http://2.bp.blogspot.com


Nih aku tepek lirik dia.

Reff:
Aku bukanlah superman
Aku juga bisa nangis
Jika kekasih hatiku
Pergi meninggalkan aku

Ayahku selalu berkata padaku
Laki-laki tak boleh nangis
Harus slalu kuat
Harus slalu tangguh
Harus bisa jadi tahan banting

Tapi ternyata sakitnya cinta
Buat aku menangis

Repeat Reff

Ayahku selalu memarahi aku
Jika jatuh air mataku
Kata ayah slalu air mata itu
Adalah tanda kelemahan

Tapi ternyata air mataku
Ternyata jatuh juga

Repeat Reff

Ayahku tersayang maafkanlah aku
Jika aku masih menangis
Masih belum bisa menjadi seperti
Apa yang ayah selalu mau

Kita berjanji ’tuk tidak lagi
Menangis karena cinta

Repeat Reff [3x]

Dari lirik lagu nih, aku terpk. Kenapa dikaitkan dengan superman? sebab tak nanges???
Batman ke, Keluang Man ke, Spider Man, semua tuh nanges ke? atau tak cukup hebat untuk diletakkan di dalam lirik? ehehehe takpe takpe, yg penting aku suka lagu nih.

ps: mungkin sebab budak-budak yang nyanyi, lagu nih kiut je kot..ahaha

Donlot di sinih

6 comments:

farahana said...

am pon suka lagu nih... siap nyanyi skali gituh.. hahaha

cekkeya said...

ana, comel kan lagu nih?? ahahah

~wan~ said...

waaa.....best2 lagu ni...hahaha...ank2 comel lg tu...

cekkeya said...

ahahaha

best kan cWan???

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu datang blog gua..pekena kenduri kat sana.Folo baca doa pun takpa.Kalau suka link

~wan~ said...

ni bila ko nk update blog ni??bosan ak tgk post ni..ak tuka template baru yan...ghhaha...lama punya rosak lg r..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...